LOL
 
HomeRegisterLog in

Share | 
 

 Hey you! yes yes, you!

Go down 
AuthorMessage
Fabster
1st Lieutenant
1st Lieutenant


Number of posts : 5
Registration date : 2009-01-11

PostSubject: Hey you! yes yes, you!   Sun Jan 11, 2009 3:06 am

Just saying hi Very Happy

What going on lol? Like...summarize me whats has going on lately cuz I havenīt been on lately.

Fabs Very Happy


oh and happy new year!
Back to top Go down
NilZ_Camel
1st Lieutenant
1st Lieutenant
avatar

Number of posts : 73
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Sun Jan 11, 2009 2:06 pm

Happy new year to you aswell. =]

We need more fabsters.
Back to top Go down
Fabster
1st Lieutenant
1st Lieutenant


Number of posts : 5
Registration date : 2009-01-11

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Sun Jan 11, 2009 2:09 pm

no cuz world wud explode itself :]

We need more camels.
Back to top Go down
phoenix
Sergeant Major
Sergeant Major


Number of posts : 43
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 1:13 am

nope we need more fabsters Razz
Back to top Go down
shady
Sergeant Major
Sergeant Major
avatar

Number of posts : 41
Age : 27
Location : Artic Circle
Registration date : 2009-01-07

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 3:12 am

Hi Fabio !

how are you bro Smile
Back to top Go down
dabears
1st Lieutenant
1st Lieutenant


Number of posts : 23
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 11:20 am

Fabby!

<3
Back to top Go down
<HBS>Dungotcha
Guest
Guest
avatar

Number of posts : 28
Age : 48
Registration date : 2009-01-12

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 12:21 pm

hi all welcome
Back to top Go down
Real
Sergeant
Sergeant
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Location : Finland
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 1:36 pm

Hellou There Wink
Back to top Go down
Fabster
1st Lieutenant
1st Lieutenant


Number of posts : 5
Registration date : 2009-01-11

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 7:52 pm

hey all ^_^ <3

so...can I join a regiment or cuz the forums O have to wait?

btw I dun now what games we support now. lol
Back to top Go down
NilZ_Camel
1st Lieutenant
1st Lieutenant
avatar

Number of posts : 73
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 11:49 pm

CoD4, CoDWaW, S4..
Back to top Go down
Real
Sergeant
Sergeant
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Location : Finland
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Mon Jan 12, 2009 11:53 pm

Nil< Why didn't you mention Call of Duty 2 ^^
Back to top Go down
NilZ_Camel
1st Lieutenant
1st Lieutenant
avatar

Number of posts : 73
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Tue Jan 13, 2009 12:10 am

Cuz I was naming NA games ^^
Back to top Go down
Real
Sergeant
Sergeant
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Location : Finland
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Tue Jan 13, 2009 5:07 am

Oki Doki Embarassed
Back to top Go down
shady
Sergeant Major
Sergeant Major
avatar

Number of posts : 41
Age : 27
Location : Artic Circle
Registration date : 2009-01-07

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Tue Jan 13, 2009 7:13 am

Real @ fail xD
Back to top Go down
Real
Sergeant
Sergeant
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Location : Finland
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Tue Jan 13, 2009 8:04 am

Shady, think now twice before you write Rolling Eyes
Back to top Go down
dabears
1st Lieutenant
1st Lieutenant


Number of posts : 23
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Tue Jan 13, 2009 1:13 pm

NilZ_Camel wrote:
CoD4, CoDWaW, S4..

And CSS yes? Its still on TS and on this forum
Back to top Go down
Carling
2nd Lieutenant
2nd Lieutenant


Number of posts : 69
Age : 27
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 4:52 am

OMG spam kings have really come out on this topic. but i will still add to it. hello fabster. lol xx.
Back to top Go down
NilZ_Camel
1st Lieutenant
1st Lieutenant
avatar

Number of posts : 73
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 7:03 am

Moan moan carling.
Back to top Go down
Real
Sergeant
Sergeant
avatar

Number of posts : 33
Age : 25
Location : Finland
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 7:24 am

Carling speficate "spam king" to me because you have highest amount of posts, so that means you are the "spam king"...
Back to top Go down
Walking
Sergeant First Class
Sergeant First Class


Number of posts : 59
Age : 27
Location : Belgium
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 7:38 am

everyone replying to this is one
Back to top Go down
Freeze
Staff Sergeant
Staff Sergeant


Number of posts : 22
Age : 25
Location : Stockport, United Kingdom
Registration date : 2009-01-08

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 8:48 am

including me Razz lol
Back to top Go down
Carling
2nd Lieutenant
2nd Lieutenant


Number of posts : 69
Age : 27
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 9:10 am

lol im not moaning i said hi. and stated the general spam of this post. not moaning. because i have indeed done it in the past.


And omg real 66 posts in god knows how many months isnt spam. my posts are continued from june last year.so stop trying to make me out as some sort of idiot. ^^ xxxxx
Back to top Go down
dabears
1st Lieutenant
1st Lieutenant


Number of posts : 23
Registration date : 2008-08-05

PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   Wed Jan 14, 2009 1:18 pm

lets not fight now, everyone play nicely. No running though =P
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Hey you! yes yes, you!   

Back to top Go down
 
Hey you! yes yes, you!
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
LOL :: HBS Bar And Grill-
Jump to: